[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Sarolta Pater pater.sarolta at gmail.com
2016. Már. 29., K, 18:12:02 CEST

   De bizony Tormay Cecil édesanyja *Barkassy *(alias Munkácsy) *Hermina*,
mégpedig a  család ifjabb ágáról Barkassy Imre és Tüköry Hermina leánya,
aki 1846. április 3-án született és 1870-ben házasodott össze Tormay
Bélával.
 Ugyanezen család idősebb ágáról való Barkassy Amália, aki Gerlóczy Károly
 polgármester felesége lett. Az ő unokájuk, Gerlóczy Gedeon vette meg a
Csontváry hagyatékot. A Gerlóczy családot -apósom révén rokon- alaposan
kutattam, így hitelesek a Barkassy adatok is.
 Üdv: Sarolta