[Csaladtortenet 2] MÁV levéltár

Laszlo Vegh veghflorian at gmail.com
2016. Már. 30., Sze, 20:17:51 CEST

A MÁV levéltáráról csak szuperlatívuszokban tudok szólni, egyetlen gond, h
nem lehet előttük parkolni, de ne legyek telhetetlen. Éves díjat kell
fizetni náluk, akkor kutathatsz, ami 1600 Ft körül volt tavaly, s a
szkennelés és a fénymásolás nagyon olcsó az MNL-árakhoz képest. Van
excel-es adatbázisuk, ahol könnyű a keresés, és kedvesek, segítőkészek a
levéltárasok is! Csak ajánlani tudom.