[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Filkorn Zsuzsa filkorn.zsuzsa at freemail.hu
2016. Már. 31., Cs, 10:12:07 CEST

Kedves Kutatótársak!
Új vagyok még a listán, ezért pár szót magamról.
Lassan nyugdíjas leszek, így elfoglaltságot kerestem magamnak, és a családom  nagy szerteágazó. Gondoltam ha amit tudok azt rendszerezem, akkor már megéri. Most a családfa összeállításánál már 330 személynél tartok.
Kutatott családok a teljesség igénye nélkül. Vizl, Tasner, Filkorn, Véninger, Happ, Szukop.
Amiben a segítségeteket kérném:
Vizl és Tasner család a Veszprém megyei Márkó községből származik.Az Fs. oldalon meg is találtam az online kutatható akv-eket Veszprém,Bánd, de a halotti 1906-1951 között hiányzik Merre Lehet?

Koszönettel: Filkorn Zsuzsa