[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Nicolcescu Magdalena mnicolcescu at freemail.hu
2016. Május. 1., V, 22:15:11 CEST

Kedves kutatótársak, Nicolcescu Magdalena (született Török), 61 éves nyugdíjas tanár vagyok, Erdélyben, Nagykárolyban élek. Elkezdtem kutakodni őseim után, elég sok mindent találtam de szeretnék még többet. Apai ágon Török , Ungvári családok, Diószeg(Bihar megye) és Bánffy, Kováts családok, Tenke. Eljutottam ükapámig, Kováts Antal (1853-1925), felesége Böck Gizella.Anyai ágon Bondor,Kürti családok (Élesd, Nagyvárad) és Forró, Papp (Hegyközújlak)Szeretném kérni a segítségeteket, hogy hogyan tovább, mert erdélyre vonatkozó adatokat nem találtam egyetlen adatbázisban sem.Tisztelettel Nicolcescu Magdalena