[Csaladtortenet 2] bemutatkozás

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2016. Május. 1., V, 22:29:13 CEST

Kedves Magdalena!

Ha esetleg nem ismerné, ajánlom az Erdélyi Genealógiai Társaságot!
http://erdelygen.ro/index.php/hu/adatforras
Itt az adatforrás-listájuk.
Mivel a mormonoknak bizonyos okok miatt nincsenek erdélyi anyakönyveik, Kocs
János és Társasága munkája pótolhatatlan!
Illetve az
http://www.hungaryexchange.com/marriage/
oldalon lehet pár, ma romániai település házasságaiban keresgélni.

üdv: Szabó Előd (aki csengeri születésű)

Kedves kutatótársak, Nicolcescu Magdalena (született Török), 61 éves
nyugdíjas tanár vagyok, Erdélyben, Nagykárolyban élek. Elkezdtem kutakodni
őseim után, elég sok mindent találtam de szeretnék még többet. Apai ágon
Török , Ungvári családok, Diószeg(Bihar megye) és Bánffy, Kováts családok,
Tenke. Eljutottam ükapámig, Kováts Antal (1853-1925), felesége Böck
Gizella.Anyai ágon Bondor,Kürti családok (Élesd, Nagyvárad) és Forró, Papp
(Hegyközújlak)Szeretném kérni a segítségeteket, hogy hogyan tovább, mert
erdélyre vonatkozó adatokat nem találtam egyetlen adatbázisban
sem.Tisztelettel Nicolcescu Magdalena