[Csaladtortenet 2] eltűnt

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2016. Május. 6., P, 20:42:14 CEST

Kedves Zoli!

Amennyiben a sajtó később nem írt a nyomozás eredményéről, akkor meg kell
nézni adott kerület rendőrségi iratait.
Dédapám is az utcáról tünt el valamikor 1946-48 között és semmi nyoma.....
Felesége kerestette a vöröskereszttel is, de szintén nem volt eredmény.
Sajnos a vöröskereszt hasonló aktáit 1950-es években elvitték a
vöröskeresztből valamilyen hatóság emberei.....
Nem tudni hova....Pedig azokban az iratokban jó személyleírást kaphattam
volna dédapámról......

Üdv
B. Zoli