[Csaladtortenet 2] A TABLÓK adatbázis 24. frissítése

vvecse oprisg at gmail.com
2016. Május. 8., V, 13:46:01 CEST

TLista!
Nem tudom szó nélkül hagyni, milyen örömmel láttam az új tablók között a
Testnevelési Főiskola 1938/39-es tablóját, amin egyszerre szerepel a
debreceni Dóczi Leánynevelő Intézet 3 olimpikon sportolója (ill. Fux Irén
tartalékversenyző volt 1936-ban).
Köszönet Ákosnak és Csabának!

Más: nem ismeri valamelyikőtök dr. Ábry Balázst, aki egy nagyon alapos
nemeskéri Kiss családfát épített fel a geni.com oldalon?

köszönet: Zoli