[Csaladtortenet 2] halálozás fellelése a Felvidéken

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2016. Május. 15., V, 17:57:55 CEST

Kedves Balázs!

Ahhoz, hogy esetleg bekattanjon valami, látni kellene az eddig megtalált
bejegyzéseket. Ha Bohinc úr nem blöffölt, akkor lehet, hogy online is
meglesz az adat,  csak eddig elkerülhette valami a figyelmedet.
Egyébként azon túl , hogy a 200 euró nyilvánvaló túlzás egy anyakönyvi
bejegyzésért, egyáltalán nem ördögtől való, hogy egy hivatásos kutató pénz
kér az információért. Felkopna az álla, ha mindig csak szívességet tenne.

Üdv

B.I.