[Csaladtortenet 2] kiolvasás

Klára Magyari klara.magyari at gmail.com
2016. Május. 17., K, 09:34:44 CEST

Elnézést, nem augusztus 28, hanem augusztus 13.-i bejegyzés érdekel.

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Elkezdtem indexelni a győrújbaráti
anyakönyveket, de az egyik házassági bejegyzésnél elakadtam. Az augusztus
28.-i bejegyzésről van szó. Az biztos hogy Adam Tiringer a vőlegény, aki ha
jól értem Tétről származik. A menyasszony családnevének az első egy-két
betűjét viszont nem tudom kiolvasni. Valamilyen Elisabetha ...eller, aki
Csanakról származik. Az apák neve szerepel a szövegben?

A képet itt lehet megnézni:
https://goo.gl/photos/wavh7LCXKmFD9hJAA