[Csaladtortenet 2] Amerikában születések keresése

Földiné Csudai Henrietta csudai at freemail.hu
2016. Május. 20., P, 11:03:34 CEST

Kedves Levelezőtársak, Megtaláltam a dédapám testvéreinek a házasságkötésüket Amerikába. hogy tudnám megtalálni hogy született e gyermekük és ha igen akkor hol és mikor. A /familysearch-ön próbáltam keresni, de nem találtam születésiket csak összeírásokat. Ott nincsenek úgy meg ezek az anyakönyvek mint nálunk, hogy állami és egyházi születés, házasság, halotti? mert úgy könnyebb lenne keresnem.előre is köszönöm ha valaki tud ebben segíteni. Földiné Heni