[Csaladtortenet 2] CSATT

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2016. Május. 23., H, 01:40:31 CEST

Tisztelt MACSE tagság, tisztelt fórumozók !

A Radixos korban a kutatók legfontosabb összejövetele a rendszeren
megrendezett CSATT vagy a Családtörténeti Találkozók voltak.
Az utolsó ilyen találkozón 2010-ben kezdtük el szervezni a
családtörténet kutatással foglalkozók egyesületbe szervezését. Akkor az
volt az elképzelés, hogy ezek a találkozók rendszeresek lesznek, sőt
konferenciákat szervezünk nem csak országosat, hanem az egész
Kárpát-medencére, a történelmi Magyarország területére kiterjedőket is.
Sajnos ebből semmi sem lett. Bár az okok vizsgálata megérne
egy fórumot, én inkább arra fordítanám az energiákat, hogy felélesszük
ezt a Radixos hagyományt, ezért indítottam ezt a fórumot.

*http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/index.php?action=post;msg=110;topic=58.0*

Várom a Fórumon azok jelentkezését, akiket érdekel a dolog !

Beszeda Laci