[Csaladtortenet 2] BM bejegyzes tartalma O Leveltarban?

luttring at sydney.net luttring at sydney.net
2016. Május. 24., K, 10:52:16 CEST

Kedves Kutatotársak,   Egy   polgári  Halotti Anyakonyvi BM bejegyzésrol
már irtam egyszer :
 “A haláleset  ténye bejegyezve a BM által kozolt adatok alapján:
99.518/1923 B.M.sz”

Bécsi HM HIM levéltár szerint    “ez irat elvileg a BUDAPESTI MAGYAR
NEMZETI  LEVÉLTÁR  ORSZAGOS LEVÉLTARABAN    lehet”     Továbbá:    “A
halotti Bizonyitványt a Magyar hatoságok 1926. Szeptember 21-én kikérték a
bécsi Hadilevéltárbol, fellelhetӧségérӧl sajnos nincs
tudomásunk.”
 Ez  infot  kaptam HM HIM HL Bécsi kirendeltsegtol.
(A katona  1917 februarban Sipote-i hadifogolytaborban  hunyt el).

Mostani kérdésem kedves levéltársak :  Hogy  tudhatok e LEVELTÁRRAL
kapcsolatba lépni,  ez mappába betekinteni.
udvozlet.  Jozsef Korodi  tel:+61 418255809