[Csaladtortenet 2] Levél.

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2016. Május. 26., Cs, 10:37:02 CEST

Kedves Krisztián!
Jó napot Kívánok!

Meg kell tudnia, hogy ki (mikor és hol) készítette el a keresett családfát,
és megpróbálni így a nyomára jutni. A kutatók egy jelentős része nem csak a
saját leszármazottaira hagyományozza a családfáját, hanem sokan beküldik a
levéltárba is megőrzésre. Ha tehát az már meglesz, hogy ki (mikor és hol)
készítette, akkor  a leszármazottakat kell felkeresni, vagy a levéltárakban
kell érdeklődni.

üdv:
gy

2016. május 26. 10:15 Földesi-Nagy Krisztián írta, <krisztian1979 at outlook.hu