[Csaladtortenet 2] Személyiségi jogok értelmezése

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2016. Május. 26., Cs, 11:23:14 CEST

Köszönöm szépen a válaszokat.

A síremlékeken szereplő adatok felhasználhatóságával kapcsolatban már
minden világos számomra.

A házassági adatokkal kapcsolatban még mindig vannak aggályaim. Pl. ha
valaki 1947-ben 18 éves korában ment férjhez, ekkor születési éve 1929.
Itt még nem telt le a 100 év. Nem is értem a törvény szövegét: születési
korlát 100 év , házassági 75......sokan kötöttek házasságot 25 éves koruk
előtt, vagy figyelembe kell venni az esetleges halál időpontját is ?
Úgy látszik a pénzügyi jogban vagyok jártasabb. Törvény tisztelő
állampolgárként szeretem betartani a szabályokat / bár azt is látom
kutatási tapasztalataim alapján,hogy sokszor pont a törvényt alkotók nem
tartották be őket /.

Kutatási célom volt 1947-ig eljutni / ekkor volt a kitelepítés /. A
temetőben is azért fényképezek, mert feltételezem, hogy akit itt temettek
el azt nem telepítették ki. Bár itt is akad kivétel, több személyt német
állampolgárként anyakönyveztek halálukkor / itthon maradt gyermekük
hazahozatta őket, vagy nyugdíjazásuk után visszaköltöztek szülőfalujukba /.
Ennek a szomorú eseménynek hiteles feldolgozása még nem történt meg. Ezt
szerettem volna pótolni. Úgy tűnik korán fogtam hozzá. Lehet, hogy mégis
marad a fiók.....

Üdv.
A Éva