[Csaladtortenet 2] Haláleset

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2016. Május. 28., Szo, 11:08:04 CEST

Judit nemcsak festő volt, hanem kutató is!. Amikor mi megtudtuk hogy a
legidősebb ismert Sztrányay Györgyünk édesanyja Permay leány volt, akkor ő
rögtön jelezte, hogy ismer egy Permay Ilona kutatót.
Össze is hozott a családdal, de Ilona addigra már nem élt. A 86 éves öccse,
Vili bácsi elhozta Kenesére Ilona kutatási anyagait.
Így mi ki tudtuk egészíteni a saját anyagunkat a Permay ismeretekkel.
Ilona gyűjtött adataira alapozva, hálából elkészítettem a Permay család
történetét és feltettem a honlapunkra. http://csaladaink.hu/
Vili bácsit azóta ősrokonnak tekintjük.
Örökké hálásak maradunk Juditnak!
Nyugodjon békében.