[Csaladtortenet 2] Bulyavászon

Páli István oregpali at t-online.hu
2016. Május. 29., V, 16:19:15 CEST

Nem kellett mélyre ásnom- hisz az elmúlt hetek nyílt polemizálásának egyik - hasonló megközelítésű - témája volt- más eredménnyel, de hasonló erkölcsi megítélésével e téma. 1./ Nekem jobban tetszik "  A vadász ül hosszú méla lesben, Vár felajzott nyílra gyors vadat," megközelítés. 2. Így úgy tűnik a céltábla kezében volt a nyíl és saját magát találta el! Üdv.: Pista