[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13962] Családfa küldés

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2016. Május. 30., H, 17:25:10 CEST

Halálozási adatok származhatnak a temetői síremlékekről / ha nincs
lehetőség a halotti anyakönyv kutatására /, gyászjelentésekből  /ha sikerül
rábukkanunk /, családi bibliák, imakönyvek feljegyzéseiből. De ezt
tapasztalt kutatótársaim úgy is tudják.

Én pl. a közelmúltban szembesültem azzal, hogy síremléken szereplő
halálozási időpontokon kívül nincs más lehetőségem a halál idejének
feltüntetésére, hacsak nem akarom a szomszéd városok sokszor több száz
adatot tartalmazó halotti anyakönyveit  is átnézni. Ráadásul az egyik ilyen
szomszéd város polgári anyakönyveit a mormonok nem is fényképezték le.
Ilyen esetben marad a feljegyzés: melyik temetőben nyugszik az elhunyt, s
nem az hol halt meg.
Természetesen nem a közvetlen hozzátartozóimról van szó.

A MACSE tagjainak és segítőinek indexelése e téren is nagy segítséget
jelenthet.

Üdv.
A Éva