[Csaladtortenet 2] Kiolvasás

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2016. Nov. 3., Cs, 09:10:02 CET

Kedves Listatársak!

1829. nov. 2-án kötöttek házasságot Kőszegen ük nagyszüleim: Joseph Brader és Barbara (Borbála) Edlinger. A következő rovatokban bejegyezték mind a vőlegény, mind a menyasszony szüleit, akik Johanna Brader és Gottlieb Edlinger.
Minden igyekezetem ellenére sem tudom azonban kibetűzni a feleségeik nevét. Ők lennének az én szép nagyszüleim. Ilyen messzire még egyik ágnál sem sikerült eljutnom, nagy öröm lenne számomra, ha beírhatnám nevüket a családfába.
A nevek mellé írt egyéb bejegyzéseket sem tudom feloldani.
kérem, ha valaki jártas a korabeli írás olvasásában, és segítene a bejegyzés értelmezésében azt nagyon szépen megköszönném.

Köszönettel: Jenő