[Csaladtortenet 2] Kérdés /Új google-térkép használata/

Melinda Fábiánné F. ffmelinda18 at gmail.com
2016. Nov. 4., P, 09:31:04 CET

Kedves Listatársak!

Ha valaki tudna segíteni egy jó tippel, hogyan növelhetem 10-nél többre
oldalanként útvonaltervezéskor a találatok /úticélok / számát. Próbáltam
így: Menü/keresési beállítások/találatok száma oldalanként, itt a 10-essel
induló skálát jobbra húztam a 100-asig, mentettem a változtatást, aztán
kezdtem újra a tervezést, és a 10. állomás után ugyanaz történt, kiírást
kaptam, hogy elértem az úticélok max. számát.Lehet, h. új oldalt kellene
nyitni, de hogyan, h. folyamatos legyen, és megszakítás nélkül göngyölítse
a km-eket?
A régi verzióval akár kétszer is be lehett járni a világot, biztosan ezzel
is, csak még nem jöttem rá, hogyan.

Megköszönöm, ha valaki tud adni egy jó tanácsot .

Üdv:
Melinda