[Csaladtortenet 2] Örkény

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2016. Nov. 5., Szo, 17:42:07 CET

Szerintem még nem digitalizálták őket, mert több település is hiányzik,
nekem is kellett volna többek közt Örkény is, meg még más egyéb is, ami még
szintén nincs felrakva.

De ha írsz nekik egy e-mailt megmondják, hogy kb. mikorra várható, kedvesek
és segítőkészek amúgy, mert tavaly én is kérdeztem pár települést, amit
mostanra ígértek, addig nem fizettem elő, amíg nem láttam a listán. Igaz
még nem az összeset rakták fel, amik érdekeltek, de azért néhányat már
tudtam keresni. Tavaly ilyenkor alig 100 fölött volt a településlista, most
azért már elég jól belehúztak, de még nem végeztek...

Üdv: Holécziné Panni