[Csaladtortenet 2] szerencsi halálozás

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2016. Nov. 14., H, 11:32:54 CET

Kedves mindenki!

Párom ősei között volt Ruff Miklós (1841-1884) és Holes Erzsébet (1842-).
Lányuk házasságakor a szülőknél jelezték, hogy Ruff Miklós és Holes
Erzsébet egyaránt váci származásúak (meg is van a születésük és a
házasságuk), szerencsi illetékességűek és mindketten elhunytak addigra. A
szerencsi római katolikus halotti anyakönyveket átböngésztem és meg is
találtam Ruff Miklós váci származású ács halálát 1884-ben. Ekkor már özvegy
volt, azonban nem találtam meg Holes Erzsébet halálát se Szerencsen, se
Vácott a lányuk születésétől egészen 1884-ig.

Valaki találkozott esetleg Szerencsen, vagy Szerencs környékét Ruff Miklós
feleségének halálával 1874-1884 között? (szerencsére elég ritka nevekről
van szó).

Köszönöm előre is!
Balázs