[Csaladtortenet 2] ALBÁNIA 2017.05,25-31-ig

Melinda Fábiánné F. ffmelinda18 at gmail.com
2016. Nov. 15., K, 16:58:49 CET

Kedves Listatársak!

Ezen a lev.listán szerveződik lépésről lépésre a májusi
kirándulásunk.Ahogy' korábban is írtam, először egy, aztán két utazási
irodától is kértem árajánlatokat 1-2 ágyas szállodai szállásokra.Egyiktől
sem érkezett még végleges válasz,  egy kérdés viszont felmerült,  hogy
becsatlakoznánk-e egy másik csoporthoz,  nagy buszba, ami hosszabb úton
kényelmesebb. Ez  azt jelentené, hogy alkalmazkodnunk kellene a
programjukhoz és időbeosztásukhoz, szálláshelyeikhez, viszont lenne közös
utaskísérő idegenvezetőnk .
Az út iránt érdeklődők véleményét várom ezzel a lehetőséggel kapcsolatban,
hogy minél előbb választ tudjak adni.

Végleges, napokra lebontott programot látnivalókkal csak később tudok
produkálni.
Konkrét városokat nem jelöltem meg szálláshelyként, de lehetőségként
kértem, hogy legalább 2 -2 éjszakát ugyabban a szállodában töltsünk, ne
kelljen minden nap  ki-be csomagolni. Az út egyébként buszozáshoz nem
elrettentően hosszú, indulnak járatok Görögországba is, amit inkább
figyelembe kel l venni, hogy az elmúlt évekhez képest senki sem
fiatalodott, ha jól l tudom:)
Itt tart a szervezés, kérem a véleményeteket, hogy alkalmazkodjunk-e idegen
csoporthoz, vagy induljunk el kisebb busszal, önállóan, mint eddig még
mindig?

Üdv: Melinda