[Csaladtortenet 2] Amerikai leszármazók keresése

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2016. Nov. 17., Cs, 17:34:35 CET

Kedves Tünde,

Hol találtad a kivándorlást? Mindenképpen használd fel az adatokat,
amelyeket az Ellis-szigeti adatbázisokban találhatsz...
Keresd először a Familysearch-ön.
Itt találatokat kapsz népszámlálási adatokra, az 1940-es már fent van,
ebben elvben neki is benne kellene lenni... Ha vannak helyszíneid
(lakhely), akkor akár arra is van esély, hogy az illetékes bíróság
honlapján a honosítási iratait is megtaláld. Ha 1939-ben kb 20 éves volt,
akkor elképzelhető, hogy már nem is él. Keress rá a temetői adatbázisokban
(FindAGrave, BillionGraves) és USSDI-n (azt hiszem ez is elérhető a
FamilySearch-ön keresztül).
Én a Legacy Family tree programot használom. Ennek (a fizetős változatának)
van egy olyan szolgáltatása, hogy kutatói tanácsokat ad és le is kérdez
adatbázisokat a beírt adatok alapján, anélkül, hogy a te adataid bárhova
feltöltené. Én nagy sikerrel alkalmaztam az adatbázisom amerikásainak
kutatásánál. Ha adsz egy nevet és néhány adatot, megpróbálhatok egy
keresést....

Eredményes kutatást:

N-V. Domi