[Csaladtortenet 2] Battyányi

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2016. Nov. 17., Cs, 21:46:58 CET

Valószínűleg tévedek, de lehet, hogy a rejtélyes Batthyányi János valójában gr. Batthyány József Mária György Ferenc Károly (1836-1897). Boldog Batthyány-Strattmann László édesapjának ugyan is volt 13 törvényes gyereke és 87 !!! házasságon kívüli gyereke. Minden házasságon kívüli gyerekét elismerte, de ők elkülönültek a törvényes gyermekektől. Így lehet, hogy  Batthyányi János egy álnév.
Üdv
Aurél