[Csaladtortenet 2] OSZK gyászjelentés-gyújtemény

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2016. Nov. 21., H, 20:17:39 CET

Kedves cellatársak,

Nálam olyan mértékű távlatokat nyitott meg, hogy már fel is merültek a
következő kérdéseim, mintha egy fal meg nyílt és állok a következő fal
előtt.

Nagymamám bátyjának felesége gyászjelentését találtam meg és ez alapján
tudtuk meg anyu unokatestvéreinek családi nevét. Gyerekkorukban elszakadtak
egymástól (1951- es kitelepítés miatt), pedig közel a Bp.II kerületében
nőttek fel.

Ebben szeretném kérni a lista segítségét:

Soproni Ferencné Vörös Mária és leánya Soproni Krisztina,
Balogh Csabáné Vörös Judit
Céki Lászlóné Vörös Melinda (anyukám Edit néven emlékszik rá)

Ha Ők még élnek, akkor már 80-90 év korosztályába tartoznak.
Édesanyjuk Vörös Lászlóné Neusiedler Ilona 1958.12.28.-án halt meg.

Kérem azok segítségét, akik ezekben a családokat kutatják, vagy esetleg
ismerettségi körükben tudnak valami információt ezekről a családokról.
Kérem szépen magánban írjatok

Vezér Ági

U.I.: E körben érdekelne még a Kinneth és az Arató család szóló információk.

Vezér Ágnes