[Csaladtortenet 2] mormon adatbázis

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2016. Okt. 5., Sze, 19:05:00 CEST

Kedves Listatagok!

Nem tudom másnak is feltűnt-e már, hogy a civil registration, állami
anyakönyvekben rosszul vannak feltöltve a feldolgozott anyakönyvek
bejegyzései?

Részletes kereséskor a házassági helynévnek beírtam hogy *adony. 1571
találatot adott Nyíradony néven feldolgozott anyakönyvi bejegyzésként,
közben Nyírpazony van feldolgozva. Ráadásul ha nevet írok be, már nem
látja...

Ugyanígy beírtam hogy*Szabolcs*, és 7500 feldolgozott találatot adott.
De közben nem Szabolcs község, hanem többek között Matolcs, Tivadar,
Ököritó, stb települések anyakönyvei vannak feldolgozva, és az
anyakönyvek letölthetők, persze csak aki beregisztrál, bejelentkezik.

Ezek az anyakönyvek a megyénként feltöltött anyakönyvek között
nincsenek, a katalógusban szintén nincsenek.
Van olyan, ahol filmszámot ad, de ha rákeresek a katalógusban, nem
adja ki, csak a részletes keresőben ad találatot..

Tehát valaki érdekes munkát végzett. Gondolom mentéskor, feltöltéskor
lett elírva.

Aki erre kutat talál születési, házassági anyakönyveket is, amit
Nyíregyháza levéltára letiltott. Nekem Szakoly okozott meglepetést.
1936-ig fent van. Megtaláltam dédszüleim házasságát.

Üdv, Zsolt!