[Csaladtortenet 2] keresés

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2016. Okt. 6., Cs, 12:44:02 CEST

Kedves Levelezőtársak!

Családi érintettség miatt, az inámi Bolgár családot keresem. Nagyon sok
adatom van már. 1800-tól teljesen összeállt minden. Hiányzik egy kapocs.

A család 1539-ben kapott Szapolyai Jánostól birtokot Inámban. Kisebb
kihagyásokkal követhető a 6 ágra bomlott család, többnyire a szlovák határ
két oldalán találhatók adatok.

Nem találom viszont inámi-budai Bolgár Ferenc (kincstári tanácsos 1800-1855
Máramarossziget) szüleit. (Felesége: kisbeszterzei-medveczei Medveczky
Auróra 1818-1882 Eperjes-Jákóhalma)

Halotti értesítőjén nincs feltüntetve a születési hely. A család egyik ága
Kökényesről nevezi magát. Ez a község Kárpátalján van a técsői járásban.
Arra gondoltam, hogy ez van legközelebb Máramarosszigethez.

Tud valaki segíteni, hogy ha Ukrajnát nem tudom kutatni, hol kereshetnék?

Előre is Köszönettel: Lengyel Éva