[Csaladtortenet 2] segítség kérése

Páli István oregpali at t-online.hu
2016. Okt. 10., H, 09:43:10 CEST

Tisztelt Lista Lakók! Keresek egy olyan kollégát aki az Ahnenblatt rendszer
hibajavításában segítséget tudna adni. Win 10 alatt megy a gépem, a
jubileumi frissítés okozta tartós emlék folttal.

 A hónap első felében valamikor  6. körül egyik családfámat megnyitva
szerettem volna egy családfa képet készíteni. kijelöltem a szükséges
határokat a nyomtatáshoz, meghatároztam az indító személyt. Az elfogadva és
oké után,  a csatolt mellékleten lévő hiba üzenet jelent meg. Később
próbáltam listát készíteni, GEDCOM-ba kimenteni, de a rendszer elzárkózott a
feladat végrehajtásától. Az összes megkezdett családfa fájt kimentettem ahn.
formában és egy régi Vista programmal ellátott gépre felraktam az alap
programot és láss csodát ott csökkentett módban de minden működött. A tovább
folytatom, ha tettre kész, hozzáértő jelentkezik . Azt is köszönöm, ha van
aki elolvasta. Azt is köszönném, ha írnátok, hogy X. Y. vállal ilyen
tevékenységet és ért is hozzá. Addig nyilván hatalmas bocsánatkérések
közepette a PAF 5 programot terhelem. Üdv. : Pista

---