[Csaladtortenet 2] felvidéki anyakönyvek Békéscsaba miatt

Páli István oregpali at t-online.hu
2016. Okt. 10., H, 20:29:02 CEST

A keresett helységek ma Szlovákiában vannak, ahol az összes felekezet
anyakönyvét- esetenként hiányosan- feltették és elérhető. Bár ott is
előfordul, hogy regisztrálni kell a képekért.  Az 1700 és 1800 évek közötti
betelepítés és betelepülés  körülményeit szépen feldolgozták egy
szakkönyvben. Évekkel ezelőtt adták ki. Sajnos a folytatás nem indult be
mert a kutatást vezető elhunyt.  Üdv.: Pista