[Csaladtortenet 2] felvidéki anyakönyvek Békéscsaba miatt

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2016. Okt. 10., H, 20:33:18 CEST

Kedves Zoli!
A mormon adatbázisban vannak evangélikus anyakönyvek a felvidékről. Az
alábbi linken találhatók. Ezeket lapozgatni lehet.
https://familysearch.org/search/image/index#uri=https://
familysearch.org/recapi/sord/collection/1554443/waypoints

A mai Magyarország területéről nincsenek fent a mormonoknál egyházi
anyakönyvek. Amit lefényképeztek, azokat az MNL digitalizálta és a
levéltárakban belső hálózaton hozzá lehet férni.
http://adatbazisokonline.hu/sk/adatbazis/mikrofilm-anyakonyvek

A türelmi rendelet előtt a r.kat anyakönyvekben találhatók általában az
evangélikusok anyakönyvezése. A házasságot tudomásom szerint a katolikus
köthetett. Találkoztam olyannal, hogy volt a településnek evangélikus
papja, vezettek anyakönyvet, de abban csak születés és halálozás egy része
volt. A házasság csak a katolikus anyakönyvben volt található.
Üdv: Ili