[Csaladtortenet 2] Puszta Szt Tamás

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2016. Okt. 13., Cs, 06:41:55 CEST

Kedves Laci!

Csak tippelek, mert évszámot nem írtál és úgy rémlik, hogy nemrég olvastam
róla, hogy Kunszentmiklós egy időben a jászkun kapitánysághoz tartozott,
Szent Tamás puszta pedig Tass és Ksztmiklós között helyezkedik el.
Földrajzilag Ksztmiklós alatt, közigazgatásilag Tass külterülete
(Kunszentmiklós egyik részét is Tasskertesnek hívják), lehet hogy akkor oda
tartozott és az anyakönyvvezető oda sorolta be. Egy képet esetleg
láthatnék, mert nagyon kíváncsi lettem, hogy ezt hol jegyezték be!

A könyv címe: Balogh Mihály-Szabó Sándor:Felső-Kiskunság és Dunamellék
(Helyismereti olvasókönyv) - A kunszentmiklósi Baksay Sándor Ref. Gimnázium
kiadása

Üdv: Panni