[Csaladtortenet 2] Név változás.

Imre Gyimesi gyimesiimre2 at gmail.com
2016. Okt. 17., H, 17:26:00 CEST

Kedves Laci!

Nagyon különleges a síremlék!
Szépanyád, páruczai Kolossváry Jozefa születését már régebben megtaláltam
Pápán.
Zombori Lippay Józseffel való házasságot is Pápán találtam meg
1809.02.18-án.

Második férjével - adorjánházi Molnár Ferenccel - 1814.07.19-én ugyancsak
Pápán kötött házasságot. A sírkövön olvasható a halála, ez is Pápán volt?
Idáig ezt nem találtam meg.

Úgy a páruczai Kolossváry, mint a kolosvári Kolossváry családokkal is
foglalkozom, érdekelnek a pontos adatok.
Üdv:
       Imre