[Csaladtortenet 2] születési hely

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2016. Okt. 19., Sze, 20:36:05 CEST

Kedves Berci,

Ahogy Páli István is írta, Arad vm-ben volt egy Szent-Anna (a mai Arad
megyében is), Ó- és Újszentanna egyesítésével jött létre.
Ószentanna régi (Mária-Terézia előtti) neve Komlós, ezt még sokáig  (a 19.
században is) így (is) ismerték - ha esetleg hasonlít a nehezen olvasható
város neve Komlóshoz, tudd, hogy nyerésre állsz! :)

Jó munkát:

N-V. Domi