[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14270] Re: [MACSE] Idővonalra feltöltött fényképek

Páli István oregpali at t-online.hu
2016. Okt. 20., Cs, 14:16:49 CEST

Kedves Éva! Ez egy vihar! Ha hozol poharat hozzájárulsz a növekedéséhez! Akkor lesz gond ha a munkádat sem fogadja a rendszer! Addig csak dolgozz - saját örömödre, békességgel. Aki szereti a csendet, azt ez a villogás zavar! Sajnos aki a villogást szereti, azt a csend zavarja.  Könnyű helyzetben vagyok, mert nem hallok a balfülemre, s ha ügyesen ülök vagy fordulok, csak az erős csattanásokat veszem észre. Sajnos az olvasó képességem még nem alakult úgy, hogy szelektáljam a durva minősítéseket és a felcsattanásokat. Azzal együtt, ha a S.A Úgy látja, elfogadom: Ahol jelen vagyok, ott minőségileg mérhetetlen, alacsonyszintű eszmecsere folyik. Vigye gondolatait tovább békében! Én nem haragszom és nem kérem ki magamnak- még kiadná!  Kedves Évi sokkal jobb és természetesebb arról hallani, hogy hol tartasz és milyen problémák foglalkoztatnak a kutatásban. Abban, hogy eredményesebben alkothass!
Baráti szeretettel ölellek: Pista

u.i. A családfakutatás, a történeti kapirgálás nem a fegyveres harc színtere. / Bocsánat- de lehet, hogy ez nem ide való, mert nem kór szellemű!/