[Csaladtortenet 2] [MACSE: 14139] Re: [MACSE] Idővonalra feltöltött fényképek

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2016. Okt. 23., V, 17:33:08 CEST

Kedves Ákos és listások,

A csoport zárt, de nem titkos, itt elérhető:
https://www.facebook.com/groups/728724507157214/?fref=ts
Ha valaki nem hajlandó csatlakozni, az innen már az ő döntése, hogy nem kér
a Facebookból vagy a "többletből". Ez a "többlet" amúgy csak annyi, hogy
van még egy plusz mód arra, hogy célzott információhoz jusson vagy
segítséget kérjen... ugyanazt az információt vagy segítséget, amit itt is
megkap, még most is, hogy közben létezik egy másik működőképes (és többek
számára testhezállóbb) kommunikációs csatorna. S ezzel imígyen nincs is
gond.

Csupán azt kifogásoltam, hogy kezdtek általánosító, lekicsinylő és lekezelő
utalások elhangzani a Facebook-felhasználók kommunikációs nívójáról. Az
ottani közösség tagjai túlnyomó részben az itteni közösség tagjaiból
kerülnek ki, megkockáztatnám, hogy szinte ugyanaz a közösség - ahogy már ez
elhangzott a listán. És többen vannak, akik itt is, ott is tevékenyek, napi
10 percnél nem vesz el több időt a Facebook csoport.
A monogramos hölgy beszólásáról kicsit a nagyanyám mondása jutott eszembe
arról a madárról, amelyik a saját fészkébe piszkít. Erre szerettem volna
reagálni, de lehet, hogy kár volt, de legalábbis felesleges... A csoport
már nem szorul védelemre, úgyis fenn fog maradni. Ez a téma kezd már az
unalmas felé hajlani... Ígérem, ebben a témában nem is terhelem tovább a
listát...

Üdvözlettel:

Domi