[Csaladtortenet 2] Pécsi egyházmegye

Lengyel János lengyeljan at freemail.hu
2016. Okt. 26., Sze, 19:03:54 CEST

Kedves Kutatótársak!

Üdvözlök Mindenkit! Most regisztráltam a levelezőlistán, de már évek óta nyomon követem az itt elhangzó fontos információkat, megszívlelendő tanácsokat, észrevételeket. Lenyűgöző az itt tapasztalható önzetlen segítségnyújtás, útbaigazítás. Remélem én is , mint amatőr kutató (saját család kutatása) még több tudásra teszek szert a fórum által, és esetleg segíteni is tudok. Apropó segítség, volt szerencsém ma beszélni a Pécsi Egyházmegyei levéltár készséges munkatársával, aki a következő információkkal szolgált: az egyházmegyéhez tartózó plébániák digitalizált anyakönyvei november folyamán kerülnek fel a levéltár honlapjára, a szolgáltatás fizetős lesz, az anyagot csak lapozni lehet, keresési funkcióval nem fog rendelkezni, legalábbis ennyit sikerült megtudnom. Remélem néhány kutatótársnak tudtam segíteni.

Tisztelettel: Lengyel János