[Csaladtortenet 2] Fwd: MACSE MATINÉ

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2016. Okt. 26., Sze, 23:31:44 CEST

Kedves levtársak !

Véletlenül elírtam a második novemberi dátumot !

Helyesen

2016. november 13

*2016 november 27  ! ! !
*

2016 december 11

*A nov 27-i vagy dec 11-i foglalkozások egyikét kifejezetten kezdőknek
szánjuk, akik szinte semmilyen tapasztalattal nem **
*

*rendelkeznek, talán el se kezdték a kutatást, de érdekli őket a téma !
Erre a foglalkozásra ez én email címemen lehet jelentkezni !*