[Csaladtortenet 2] Bukarest

Bíró Márta mobima1 at gmail.com
2016. Okt. 31., H, 20:46:05 CET

Köszönöm, meg fogom próbálni ezt az utat is, bár tudomásom szerint
katolikusok voltak Székelyföldről. Van 2 nő családtagom, akik az 50-es évek
végén román férfihoz mentek feleségül, mára gondolom a család  már teljesen
elrománosodott, de nekem még a magyar feleségek kellenének. A bukaresti
tel.könyvben megtaláltam a címüket 1970-ben :) Gondolom ezzel már nem sokra
megyek :)

2016. október 31. 20:37 Domokos Nagy-Vajda írta, <