[Csaladtortenet 2] Temetőkről kérdés

Adorján Éva adeva40 at freemail.hu
2016. Sze. 1., Cs, 11:04:26 CEST

Kedves Magdi!  Nekem van pozitív tapasztalatom is. A temetkezési cégtől telefonon érdeklődtem konkrét személyről, megjelölve, hogy tudomásum szerint kb. mikor hunyt el. Pár perc alatt kaptam választ. Számítógépes nyilvántartásuk alapján megmondták, hogy a kérdezett nevű személyt melyik évben temették el. Próba, szerencse ...... Üdv. A Éva