[Csaladtortenet 2] FACEBOOK

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2016. Sze. 1., Cs, 21:08:18 CEST

Kedves Lista!
Az FB használatával az a bajom, hogy nehéz visszakeresni a régebbi
információkat. Előfordul, hogy egy téma, vagy név most válik érdekessé
valakinek a számára, és hiába emlékszik, hogy az FB-n már volt róla szó.
Visszakeresni nagyon nehéz.
Szerintem az FB arra jó, hogy gyors üzeneteket küldjünk valakinek. Én főleg
erre használom, na meg a külföldön élőkkel tudok beszélgetni is az FB-n,
úgy mint a Skype-n.
 Laci lenne egy kérdésem. Azt írod, hogy ez a csoport nem része a
MACSE-nek, ami így igaz, akkor a MACSE egyesület által alapított és
évenként odaítélt  "ÉV KUTATÓHELYE DÍJ"-hoz miért ott gyűjtesz ajánlásokat?
Tudomásom szerint csak az egyesület tagjai szavazhatnak. Összemosod az
egyesületet és a FB csoportot.
Üdv: Ili