[Csaladtortenet 2] FACEBOOK

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2016. Sze. 1., Cs, 21:29:25 CEST

Kedves Ábel!

Én a mennyiség helyett a minőséget preferálnám.... Ez a levlista éppen
attól értékes, hogy zömében olyan emberek vannak itt feliratkozva, akikhez
érdemes kérdésekkel fordulni. Ha ez a közösség itt már létezik, akkor
ugyanerre a célra minek létrehozni egy párhuzamos fórumot? Akit komolyabban
érdekel a kutatás, az előbb-utóbb idetalál... És emellett lehet csoporttag
száz másik helyen is...