[Csaladtortenet 2] FACEBOOK

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2016. Sze. 2., P, 10:09:38 CEST

T. Tagság,
nem alternatívákról van szó, amint ezt már többen, többféle érvekkel
említették. A MACSE honlapja a már összegyűjtött információk tárolását,
fellelését segíti elő. A FB a személyes kapcsolatépítésre, a külön-külön
észlelt, szerzett információk prompt megosztására, a folyamatos
kommunikációra szolgál. Nagyon primitív példával: a lakóhelyemről a Szél
Kálmán térre számos közlekedési módon tudok eljutni. Egyik lehetőségről sem
mondok le, egy-egy adott helyzetben a legalkalmasabbat választom. A
közlekedésben sajnos a BKV egyre szűkíti az alternatívákat. Örüljünk, hogy a
családkutatásban - legalábbis hellyel-közzel - még szabad a pálya!
üdv. Hirschler András (Macse-tag, mániákus FB kommentelő)