[Csaladtortenet 2] FACEBOOK

Kónya Zsuzsa zso.konya at gmail.com
2016. Sze. 2., P, 13:00:11 CEST

Kedves Kutatótársak!

A levelezőlisták, a facebook csoportok, a fórumok is nagyon hasznosak
tudnak lenni, jellegüknél fogva más-más módon.
A különböző fórumokban az a nagyszerű, hogy mindenki megtalálhatja a
magának megfelelőt (akár mindegyiket).

A problémát az okozza, hogy ezek nagyrészt zárt csoportok, az információk
nem minden esetben jutnak el mindenkihez, így pl. a MACSE honlapjára sem
kerülnek fel.
Ezért előfordulhat elő, hogy egy rendezvény után hónapokkal később, egy
levélbeli utalásból értesül valaki arról, hogy volt egy rendkívül
kedvezményes könyvvásárlási lehetőség a rendezvény résztvevői részére vagy
volt egy előadás, amelyre szívesen elment volna.

A MACSE hivatalos honalapjára igyekszünk feltenni a kutatók számára
hasznosnak vélt híreket, melyek regisztráció nélkül bárki számára elérhetők
az "Aktualitások <http://www.macse.hu/society/hirek.php>" lapon.
Ide kerülnek fel hírek a kutatókat is érintő jogszabályváltozásokról,
levéltári eseményekről, felhívásokról, rendezvényekről, könyvbemutatókról,
stb.
A MACSE hírek rovata nem a különböző levelezőlisták tartalmának
duplikálása, hanem a különböző fórumokon közölt sok-sok információ közül
annak a néhánynak a közlése amely bárkinek hasznos lehet, aki az oldalra
ellátogat.

Hírek elérhetősége: http://www.macse.hu/society/hirek.php
Újdonságok (honlapon történt frissítésekről információ): http://www.macse.
hu/society/ujdonsagok.php

Többen jelezték, hogy a levelezőlistára, illetve a facebook-ra feltett
információk később nehezen visszakereshetők.
Ajánlom figyelmetekbe a jelen levelezőlistához kapcsolódó (jelenleg nem
kihasznált) fórum oldalt is egy-egy téma kifejtésére, megvitatására (kereső
funkcióval
<http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/index.php?action=search>).
A fórum elérhetősége minden, erre a levelezőlistára küldött levél
láblécében olvasható: "*Levlista fórum:
http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/
<http://levlista.theka.hu/csaladtortenet/smfor/>*"

További sikeres kutatást kívánok mindenkinek!

Üdvözlettel:
Kónya Zsuzsanna
egyesületi titkár, MACSE