[Csaladtortenet 2] nem facebook, de honlap

Szabolcs Makra makra.szabolcs at gmail.com
2016. Sze. 5., H, 12:51:16 CEST

Kedves Listatagok!

Korábban már beszélgettem Ildikóval a MACSE honlapról és nekem az volt a
javaslatom/véleményem, hogy az egész honlapot át kellene tenni egy erre a
célra létrehozott ingyenes(!) platformra, ami akár azt is biztosítja, hogy
az új honlap teljesen úgy nézzen ki, mint a jelenlegi, de a tartalmi része
egy komoly tartalomszolgáltató és adatbáziskezelő rendszeren nyugszik.
Sajnos én magam nem értek hozzá annyira, hogy felajánljam a segítségemet,
de példákat tudok sorolni, olyan honlapokat amik nemrég hasonlóképpen át
lettek alakítva.
Magyar Természettudományi Múzeum http://www.nhmus.hu/
Magyar Nemzeti Múzeum http://mnm.hu/
Néprajzi Múzeum http://www.neprajz.hu/
A jelenlegi MACSE honlap "kézzel" történő szerkesztése szerintem nem nagyon
folytatható, mindenképpen ajánlott "átállni" egy fejlett, de ingyenesen
elérhető és fejleszthető tartalomszolgáltató rendszerre, ilyen pl. a
drupal, joomla, wordpress.
Semmi konkrétumot nem tudok, de az átállás biztos hogy pénzbe kerülne az
Egyesületnek és a továbbiakban a honlapot olyan személynek (vagy
személyeknek) kell kezelni, aki ért a feltelepített tartalomszolgáltató
rendszerhez.

Üdv: Szabolcs