[Csaladtortenet 2] Macse csoport

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2016. Sze. 5., H, 15:18:49 CEST

Tisztelt érdeklődők !

Épp Klári javaslatára átállítottam a csoportot TTKOS csoportból ZÁRT
csoporttá !

*_Zárt csoport :_ Bárki megtalálhatja a csoportot, és láthatja, hogy ki
van benne. A bejegyzéseket csak a csoport tagjai láthatják.

*Ezzel egyszerűsödött a belépés is, csak meg kell keresni a csoportot és
bejelentkezni, és amint látom az értesítést a kérelemről,
felveszem az illetőt a csoportba !

Beszeda Laci*
*