[Csaladtortenet 2] Re

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2016. Sze. 5., H, 16:05:45 CEST

Kedves Béla !

Én a Te helyedben nem minősíteném magam. A lényeg - számomra is - akinek
van kedve a facebokhoz, megteheti , ha meghívatja magát, vagy meghívják. Ha
nem, akkor is marad  ez a lista. Nekem még nincs kedvem, nem érek rá. A
többi egy kis " kakaskodás ",  talán leginkább a névhasználaton: MACSE,
vagy nem MACSE, az meg majd eldől, türelem.......
Üdv.
A Éva

2016. szeptember 5. 14:43 bussanyi bela írta, <