[Csaladtortenet 2] Falukönyv, családkönyv

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2016. Sze. 5., H, 17:18:20 CEST

Köszönöm a listán  és magánban küldött válaszokat, véleményeket. Bevallom,
én inkább a a halálozásnál bediktált életkor elfogadására voksoltam,
gondolván arra, hogy az anyakönyvezés is pontosabb lett az időmúlásával.
Tapasztaltam ugyanis, hogy a házasságkötéseknél is " szépítették " a
bediktált adatokat.

 Tudom, hogy úgy kerek az egész, ha a születés dátuma is ismert. Ennek
ismerete nélkül marad a különféle jelölés, az ennek módjára javasolt
ötleteket feljegyeztem , s ha egyszer véglegesítem az adataimat
felhasználom őket.

Én az FTB programot használom, vannak vele gondjaim, de igyekszem a rá
szakosodott fórumban is tájékozódni. Sajnos az április hónappal kapcsolatos
gondok nem oldódtak meg, hiába kereste meg őket levélben H Marcsi. Arra már
rájöttem, hogy a probléma a régi verziónál nem állt fenn,csak azóta van a
gond mióta az újabb verzióra frissítettem.

Mégegyszer köszönöm a válaszokat.

Üdv.
A Éva