[Csaladtortenet 2] Plébániák a kismartoni egyházmegyében

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2016. Sze. 8., Cs, 09:20:12 CEST

Köszöntök Mindenkit,

itt

http://www.martinus.at/adressbuch/gruppe/2131120131654051.html

a plébániák elérhetőségei láthatók. A terület nagyjából az egykori Vas
és Sopron megye elcsatolt része.

Az eredeti anyakönyvek jórészt a kismartoni Egyházmegyei Levéltárban,
kisebbrészt a plébániákon találhatók.

Személyes tapasztalatom a kismartoni levéltárról jó. Személyesen
Gyanafalván (Jennersdorf) jártam a plébánián. Az akkori plébános semmi
akadályt nem támasztott a helyszíni kutatás elé. Bejelentkezés
természetesen szükséges.

Az engem leginkább érdeklő rohonci anyakönyvek egyes részei (2010
környékén) még kint dekkoltak a plébánián.

Üdv Tamás