[Csaladtortenet 2] Anyakönyv keresés

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2016. Sze. 10., Szo, 22:32:38 CEST

Kedves Lista!
Szeretnék egy ki segítséget kérni. Az egyik szépnagymamám, Pális Mária
halotti bejegyzése és az 1869-es összeírás szerint Szokola Hután született,
1817 vagy 1820-ban. Azt megtaláltam, hogy Szokolyához (Hont vármegye,
Nógrád) tartozott. Helyben csak reformátusokat anyakönyveztek. Információm
szerint a római katolikusokat Kóspallagon és Nógrádverőcén anyakönyvezték.
Az érdekesség az, hogy mind a két településnél az van írva, hogy 1840-1880
között tartozott oda. Megnéztem mind a két település anyakönyveit 1810-1824
között. Mind a két helyen anyakönyveztek Szokola Hutaiakat (Hutta).
Kóspallagon valószínűleg két testvérének a születési bejegyzését
megtaláltam, csak az övét nem. Kérdésem hol anyakönyvezhették "hivatalosan"
az 1840 előtti időszakot? Minden információt előre is köszönök.
Üdv: Ili