[Csaladtortenet 2] németek betelepítése

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2016. Sze. 13., K, 07:59:17 CEST

Kedves Levelező társak!

Tud-e valaki segíteni abban, hogy léteznek-e és, ha igen hol találhatók
olyan adatok, amiből kiderülhet  a Mária Terézia kori szervezett
betelepítéskor honnan érkeztek egyes német családok.

Nevezetesen az Exnereket keresem, akik báró Harruckern birtokára települtek
1722-50 között Német-Gyulára. Kíváncsi vagyok, honnan érkeztek?  Gyulán már
minden adatom meg van velük kapcsolatban. Gyerekkoromban hallottam emlegetni
Bajorországot, de szeretnék pontosabb adatot. Mivel ez államilag szervezett
telepítés volt, talán voltak valamilyen jegyzékek.

Köszönöm tanácsaitokat: Éva